Ciągnik Mounty 110V

Ciągnik górski Mounty 110V - Jedyny w swojej klasie!


REFORM Mounty to nośnik narzędzi, który został zaprojektowany z myślą o zadaniach specjalnych w stromym terenie. Wyróżnia się wszechstronnością i szerokim zakresem zastosowań.
Najnowocześniejsza technologia, wysoki standard wyposażenia i wykonania oraz bardzo wysoka wydajność sprawiają, że ciągnik górski Mounty pionierem w swojej klasie.
Funkcja EcoMode gwarantuje zoptymalizowane zużycie paliwa poprzez automatyczne zmniejszenie prędkości obrotowej silnika.
Ciągnik górski Mounty jest idealnym ciągnikiem do prac w rolnictwie górskim ze względu na swoją wszechstronność i ekstremalne zdolności jazdy w trudnym i pochyłym terenie. Reform Mounty to ciągnik górski który doskonale radzi sobie z szerokim zakresem zadań w rolnictwie oraz w zastosowaniach komunalnych. Uniwersalny dzięki możliwości współpracy z szerokim zakresem osprzętu roboczego. Dzięki proporcji mocy do masy oraz doskonałej mobilności w terenie i wysokiej zwrotności Reform Mounty jest idealnym narzędziem do pracy w górskim terenie, na wałach przeciwpowodziowych, w terenach podmokłych.


W zastosowaniach komunalnych Mounty może współpracować z osprzętem takim jak:


Ciągnik do skarp REFORM MOUNTY idealny do konserwacji zieleni

Wysoka zwrotność dzięki prawdziwemu sterowaniu 4 kołami, wszystkie koła tej samej wielkości zapewniają najlepsze warunki do użytkowania w utrzymaniu zieleni. Niska waga, duże opony i idealny rozkład masy zapewniają optymalną ochronę gleby nawet na stromych zboczach.

Ciągnik górski REFORM MOUNTY i kosiarka bijakowa

Kosiarka bijakowa odgrywa tradycyjną rolę w utrzymaniu zieleni. W zależności od rodzaju terenu i trawy stosowane są różne narzędzia tnące. Zapewniają one odpowiednie rozdrabnianie i rozkład skoszonego materiału, zapewniając optymalne rozłożenie pokosu. Dzięki kompaktowej i zoptymalizowanej pod względem masy konstrukcji kosiarek bijakowych Mounty pracuje wydajnie nawet na stromych zboczach.

Podstawowe dane techniczne

SilnikDiesel VM-R754 IE4 109 kM, turbo, wtrys bezpośredni common rail, filtr cząsteczek stałych
NapędHydrostatyczny, 3 zakresy prędkości
SprzęgłoWielopłytkowe WOM, sterowane elektro-hydraulicznie z automatyczną kontrolą rozruchu
OsiePrzednia oś na mechanizmie wahliwym. Napęd 4×4, preselekcja napędu osi przedniej – włączanie i wyłączanie.
Układ kierowania4 tryby skrętu kół: przednie koła skrętne, tylne koła skrętne 4 koła skrętne i chód kraba
HamulceHydrauliczne, dwuobwodowe, działające na cztery koła ze wspomaganiem, hamulec postojowy, hamulec górski
Ogumienie425/55 R17 ogumienie uniwersalne. Na życzenie inne ogumienie
HydraulikaPompa hydrauliczna o wydajności 32,5 l/min, 195 barów, zbiornik oleju: 34 l
Przedni TUZKat. II, opcja przesuw boczny, udźwig: 1800 kg
Przedni WOMPrędkość 1000 obr/min., obraca się w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara
Tylny TUZKat. II, udźwig 2500 kg
Tylny WOM540 obr/min., 750 obr/min. obraca się zgodnie z kierunkiem zegara

Galeria